Medewerker servicedesk (201811A218)

Rol Medewerker servicedesk (201811A218)
Locatie Assen
Startdatum 2018-11-13 11:05:19
Einddatum
Aantal uren per week Open inzet
Publicatiedatum 2018-11-13
Max. prijs per uur (€) Open tarief
Contactpersoon Michael Blaauw
Uiterste aanbiedingsdatum 17-11-2018
Deze vacature sluit over 3 dagen 02 uur 11 minuten

Vacature omschrijving

Jij zet je klanten centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. Vanwege een toename van projectinzet, is DICTU op zoek naar een ambulante on-site support medewerker met als uitvalsbasis Hoogzand /Groningen en zal flexibel inzetbaar moeten zijn in Noord Nederland. Naast deelnemen aan projectwerkzaamheden, ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer, maar ook om ondersteuning op mobiele apparaten en een rol als migratiemedewerker c.q. floorwalker. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten, het begeleiden van (onder)leveranciers en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je ook bezig met onder andere baliewerkzaamheden, het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt. In eerste instantie zal je grotendeels worden ingezet als baliemedewerker in Hoogzand /Groningen.

DICTU is voor het Onsite Support bij onze opdrachtgevers op zoek naar een zelfstandige, initiatiefrijke, flexibele en deskundige ambulante werkplekondersteuner/servicebaliemedewerker/migratiemedewerker/floorwalker met standplaats Hoogzand /Groningen en flexibele inzetbaar in Noord Nederland. De medewerker voert samen met zijn collega's het werkplekbeheer en/of de migratiebegeleiding uit. Dit betekent dat degene lokale meldingen oplost voor eindgebruikers die langs de balie komen en in de hoedanigheid van migratiemedewerker wordt er ook van je verwacht dat je proactief bij de medewerkers langs gaat om ondersteuning te bieden. Daarnaast wordt de medewerker ook ambulant ingezet voor het afhandelen van werkplekgerelateerde meldingen op vestigingen van onze opdrachtgevers en voor projectwerkzaamheden. Vooralsnog zal je worden ingezet als baliemedewerker.

Functie-eisen

Eisen:
  • Minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring, waaronder ervaring met ICT servicebalies (2)
  • Servicemanagement
  • ITSM Foundation; ITIL Foundation
  • TOPdesk
  • In het bezit van rijbewijs B

Wensen:
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365 en citrix XenDesktop
  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan
  • Kennis van netwerken (LAN /WAN)

Competenties:
  • Zelfstandigheid
  • Klantgerichtheid
  • Analytisch vermogen

Heb je een vraag?

Wij staan je graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Telefoon:
+31704482060

E-mail:
resource@sql-integrator.nl

Voor leveranciers

Dit is een aanvraag van één van onze opdrachtgevers. Graag zien wij een aanbieding van een gekwalificeerde kandidaat in de vorm van een curriculum vitae tegemoet. Bij de tariefstelling is het belangrijk om het uurtarief op te geven inclusiefeventuele reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

Contact