Servicedeskmedewerker (201808A126)

Rol Servicedeskmedewerker (201808A126)
Locatie Den Haag
Startdatum 2018-08-17 09:15:47
Einddatum
Aantal uren per week Open inzet
Publicatiedatum 2018-08-17
Max. prijs per uur (€) Open tarief
Contactpersoon Dariane Makkoonchon
Uiterste aanbiedingsdatum 23-08-2018
Deze vacature sluit over 3 dagen 01 uur 05 minuten

Vacature omschrijving

De dienstverlening binnen het team waarin u werkzaam zult zijn is opgebouwd rond een 1e en 2e lijn skilled servicedesk. Daarbij bestaat de 1e lijn niet alleen uit het aannemen van calls maar ook het daadwerkelijk zoeken naar oplossingen en die ook door proberen te voeren. De 2e lijn richt zich naast de werkzaamheden van de eerste lijn ook op het oplossen van complexere verstoringen, het uitvoeren van dagelijkse controlles uitvoeren van changes maar ook ticketafhandeling, en dat alles conform SLA. De tweede lijn moet ook de 1e lijn collega's kunnen voorzien van oplossingen zodat de eerste lijn zijn werk nog beter kan doen. Je wordt primair ingezet voor skilled 1e lijns werkzaamheden en secundair als 2e lijns medewerker en dient daar dan ook flexibel mee om te gaan. Je moet voor deze inzet goed thuis zijn in Microsoft technieken. Windows server en activedirectory zijn voor jou niet vreemd evenals het dagdagelijks beheer. Een ontzettend interessante functie in een hele interessante omgeving en werkveld. Je komt niet in een gespreid bedje terecht en zult dus aan de bak moeten en zaken moeten uitvinden en uitzoeken, maar dan wel binnen een mooie club met professionals. Voldoende uitdaging? Ja! Dus teamplayer, laat je horen!

U maakt met deze functie onderdeel uit van de DICTU divisie Hoog Beveiligd. Dit houdt in dat er wordt gewerkt met een beveiligde infrastructuur. Jij wordt onderdeel van een team dat bestaat uit ca. 30 specialisten die de gehele keten van datacenter tot aan de werkplek ontwikkelt en beheert.De hoog beveiligde dienstverlening heeft een relatief kleinschalig karakter. Het betreft rechtstreekse dienstverlening aan een groep van enkele honderden eindgebruikers. Voor de uitvoering van de dienstverlening is er zowel telefonisch als op de beheerlocatie direct contact met de klant.Daarnaast is regelmatig on-site ondersteuning noodzakelijk op de klantlocaties. Voor het uitvoeren van business projecten is direct klantcontact noodzakelijk. De dienstverlening van de afdeling betreft de structurele levering van ICT- diensten met een hoog beveiligd karakter waar de BIR en VIR-BI op van toepassing zijn.- U dient gescreend te worden op AIVD-B niveau (vanaf indienen bij de AIVD tot aan mogelijke afgifte VGB min. 8 weken. In uitzonderlijke gevallen gaat het ook wel eens sneller)- U dient in het bezit te zijn van een mobiele telefoon. Deze zal niet door DICTU verstrekt worden.- Wij verlenen onze diensten aan de klant op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur. U zult in overleg met uw nieuwe collega deze tijd moeten kunnen overbruggen. De ene dag begint u om 8 uur in overleg met de collega, en de andere dag begint u iets later. Wij verwachten flexibiliteit. Sporadisch wordt in het weekend gewerkt. Zeer sporadisch consignatie.- Bent u reeds in het bezit van een geldige AIVD-B, AIVD-A of MIVD screening? Geef dit dan aan bij uw motivatie en geef vooral aan op welk profiel u gescreend bent of was, dit staat in uw VGB. Geef wanneer u dit kunt en wilt ook aan voor welke organisatie u gescreend was of bent. Een geldige screening kan mogelijk een herscreening verkorten.

Functie-eisen

Eisen:
  • Brede kennis en ervaring als systeembeheerder met servicedesk ervaring (4)
  • MBO/HBO werk en denk niveau
  • Aantoonbare ervaring met Microsoft serveren desktopproducten (w2k3, w2k8 en hoger) dmv certificaten (minimaal MCSA) (4)

 

Competenties:

  • Kennis van en ervaring met ITIL
  • Kennis van en ervaring met VMWARE vSphere
  • Enthousiast, verantwoordellijkheidsgevoel, flexibel, communicatief vaardig, klantgericht, kwaliteitsgericht en vooral een teamplayer

Heb je een vraag?

Wij staan je graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Telefoon:
+31704482060

E-mail:
resource@sql-integrator.nl

Voor leveranciers

Dit is een aanvraag van één van onze opdrachtgevers. Graag zien wij een aanbieding van een gekwalificeerde kandidaat in de vorm van een curriculum vitae tegemoet. Bij de tariefstelling is het belangrijk om het uurtarief op te geven inclusiefeventuele reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

Contact