Medewerker servicedesk (201902A100)

Rol Medewerker servicedesk (201902A100)
Locatie Assen
Startdatum 2019-02-13 14:15:17
Einddatum
Aantal uren per week Open inzet
Publicatiedatum 2019-02-13
Max. prijs per uur (€) Open tarief
Contactpersoon Sjierien Ibrahim
Uiterste aanbiedingsdatum 20-02-2019
Deze vacature sluit over 1 dagen 00 uur 10 minuten

Vacature omschrijving

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Inregelen en uitgeven van tokens tbv telewerkfaciliteiten voor eindgebruikers
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur.

Functie-eisen

Eisen:
  • Uitstekende beheersing van de Nederslandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring op een IT servicedesk, dit mag ook stage ervaring zijn
  • Maximale reistijd 1 uur

Wensen:
  • TOPdesk
  • Cloud omgeving
  • Citrix receiver, gebruik van citrix applicaties
  • Ervaring (skilled) servicedesk werkzaamheden
  • ITIL V3
  • Ervaring op een IT SD, dit mag ook stage ervaring zijn

Competenties:
  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

Heb je een vraag?

Wij staan je graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Telefoon:
+31704482060

E-mail:
resource@sql-integrator.nl

Voor leveranciers

Dit is een aanvraag van één van onze opdrachtgevers. Graag zien wij een aanbieding van een gekwalificeerde kandidaat in de vorm van een curriculum vitae tegemoet. Bij de tariefstelling is het belangrijk om het uurtarief op te geven inclusiefeventuele reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

Contact