Service delivery manager B (201801A0128A)

Rol Service delivery manager B (201801A0128A)
Locatie Den Haag
Startdatum 2018-02-16 14:45:44
Einddatum
Aantal uren per week Open inzet
Publicatiedatum 2018-02-16
Max. prijs per uur (€) Open tarief
Contactpersoon Wesley Eggens
Uiterste aanbiedingsdatum 23-02-2018
Deze vacature sluit over 2 dagen 03 uur 39 minuten

Vacature omschrijving

Opsomming van de werkzaamheden en taken:

  • Maken, actueel houden en bewaken van afspraken rondom kwaliteit van dienstverlening met interne (OLA’s) en externe partijen (SLA’s)
  • Monitoren van de afgenomen volumes, gemaakte afspraken hierover met de interne opdrachtgever en het bespreken daarvan  in- en externe gremia
  • Borgen van onderlinge samenhang en validiteit van de service componenten en voor de inhoud van de hiermee opgebouwde service/dienstverlening
  • Vanuit operationele verantwoordelijkheid, opstellen van service verbeterplannen
  • Identificeren en inventariseren van de wensen en behoeften van de interne opdrachtgever en deze vertalen naar operationele specificaties die vastgelegd worden in Operationeel Service Level Agreements (OLA’s)
  • Opleveren van service impact overzichten bij overdracht vanuit een project voor nieuwe, toegevoegde, of gewijzigde dienstverlening
  • Borgen en bewaken van de correctheid van de (technische) informatie van de ketens in de diverse ondersteunende rapportagesystemen
  • Opleveren en het bespreken van rapportages met betrekking tot de kwaliteit van de dienstverlening en maandelijks afgenomen volumes en doorbelaste kosten
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt (inclusief klachten en escalaties) voor de interne opdrachtgever en externe dienstverleners voor kwaliteitsniveau van operationele dienstverlening met het oog op de continue verdere verbetering daarvan
  • Aanspreekpunt voor changes binnen een bepaald klantgebied, deelname in Change Advisory Boards, impact beoordeling van changes, regelen van approval voor emergency changes 11. Acceptatie van opgeleverde INFRA producten zodat veranderingen in de acceptatie en productie omgeving in beheer kunnen worden genomen. 12. Aanspreekpunt voor vragene van externe klanten over facturen en het financiële proces daarachter.


Deze opdracht is tijdelijk, ter vervanging van de service delivery manager die op een andere tijdelijke opdracht is gezet. Minimaal 1 jaar.

Functie-eisen

Eisen:
  • Minimaal aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding in richting die interessant is voor de functie
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met ICT service management (ITIL), minimaal een ITIL v3 foundations certificaat. (5)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbaar relevante werkervaring in soortgelijke functie (5)
  • Algemene kennis van INFRA, aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring in de INFRA omgevingen (3)
  • Inzicht in organisatorische en inhoudelijke samenhangen in bredere context dan de eigen aandachtsgebieden (5)
  • Aantoonbare ervaring en vaardigheid in het signaleren en inhoudelijk analyseren van ontwikkelingen en problemen (5)
  • Klantgerichtheid, sterk analytisch vermogen, accuraat en stressbestendig,
  • Vaardigheid in het procedureel en procesmatig coördineren
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Service Alignement
  • Projectmanagement
  • Contract-/leveranciersmanagement
  • Innovatiemanagement

Wensen:
  • Goede kennis en ervaring van financiële processen is een pré
  • Goede kennis en ervaring van MS Excel en Topdesk is een pré
  • Woonachtig in de Randstad, maar bereid regelmatig te reizen naar Utrecht, Zwolle en/of Assen
  • Ervaring binnen en buiten de overheid is een pré
Competenties:
  • Het vermogen verbeteringen tot stand te brengen, ook als die verbetertrajecten langdurig zijn en er weerstand is.
  • Self starter, vasthoudend en resultaatgericht. Creëert draagvlak voor ideeën en verbeteringen
  • Hebben van natuurlijk overwicht, het kunnen presenteren op verschillende niveaus variërend van operationeel, tactisch tot strategisch

Heb je een vraag?

Wij staan je graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Telefoon:
+31704482060

E-mail:
resource@sql-integrator.nl

Voor leveranciers

Dit is een aanvraag van één van onze opdrachtgevers. Graag zien wij een aanbieding van een gekwalificeerde kandidaat in de vorm van een curriculum vitae tegemoet. Bij de tariefstelling is het belangrijk om het uurtarief op te geven inclusiefeventuele reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

Contact